Γεύση «Ξυνή» για τον Άγιο Βαλεντίνο

OΙ ΕΞΙ στους δέκα νέους, ηλικίας 18-24 ετών, δεν εμφανίζονται διατεθειμένοι να βάλουν το χέρι στην τσέπη για να αγοράσουν δώρο για το/τη σύντροφό τους στις 14 Φεβρουαρίου.

Αντιλαμβάνονται την προσπάθεια εμπορευματοποίησης της γιορτής και προτιμούν να εκδηλώνουν τα συναισθήματά τους με αυθόρμητο τρόπο μέσα στην καθημερινότητα.

Ωστόσο, δεν…απορρίπτουν τον Αγιο Βαλεντίνο, καθώς θα γιορτάσουν την ημέρα των ερωτευμένων είτε με έξοδο σε κλαμπ, ρεμπετάδικο ή κέντρο διασκέδασης είτε στο σπίτι με φίλους.

Τα παραπάνω συμπεράσματα προκύπτουν από έρευνα αγοράς και καταναλωτικής συμπεριφοράς που διεξήχθη από τις 15 Δεκεμβρίου έως τις 20 Ιανουαρίου, με πρωτοβουλία του Τμήματος Μάρκετινγκ και Ερευνών του ΙΕΚ Ξυνή, σε δείγμα 500 νέων, ηλικίας 18-24 ετών.

Το 60% των ερωτηθέντων ήταν γυναίκες και το 40% άνδρες, που δήλωσαν ότι έχουν σύντροφο κατά τη διεξαγωγή της έρευνας.

Η σύνταξη του ερωτηματολογίου έγινε με τη συνδρομή των σπουδαστών της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας του Mediterranean College.

Διερευνήθηκαν η στάση και οι αντιλήψεις των νέων για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 60% των νέων αντιλαμβάνονται την προσπάθεια εμπορευματοποίησης της γιορτής και αντιδρούν.

Δηλώνουν ότι θα γιορτάσουν μεν, αλλά χωρίς να ανταλλάξουν δώρα.

Αντίθετα, οι τέσσερις στους δέκα ερωτηθέντες φέρονται αποφασισμένοι να ανταλλάξουν κάποια δώρα.

Από αυτούς το 65% είναι άνδρες και το 35% γυναίκες.

Τι δώρο σκέφτονται να χαρίσουν στο αγαπημένο τους πρόσωπο; Oι επιλογές είναι αρκετές, καθώς τα περισσότερα καταστήματα προσπαθούν να «σπρώξουν» τα προϊόντα τους ως εναλλακτικές λύσεις δώρου την ημέρα αυτήν και στο πλαίσιο των εκπτώσεων.

Βάσει των στοιχείων της έρευνας, προτίθενται να χαρίσουν στο σύντροφό τους ευχετήρια κάρτα (22%), προϊόν από κατάστημα κινητής τηλεφωνίας (16%), είδος ένδυσης (13%), αξεσουάρ (12%), είδος υπόδησης (10%), γλυκά (8%), λουλούδια (7%), κόσμημα (4%), άλλο (3%) ή να οργανώσουν βραδινή έξοδο (5%).

Oι περισσότεροι, πάντως, βλέπουν ένα συμβολισμό στη γιορτή, αλλά προτιμούν να εκδηλώνουν τα συναισθήματά τους με τρόπο λιγότερο στημένο και μέσα στην καθημερινότητα, περισσότερες από μια φορά το χρόνο, όπως επισήμαναν οι υπεύθυνοι της έρευνας.

Μπορεί οι έξι στους δέκα να μην είναι διατεθειμένοι να βάλουν το χέρι στην τσέπη την ημέρα αυτήν, ωστόσο αυτό δε σημαίνει πως δε θα γιορτάσουν.

Το 85% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι θα πραγματοποιήσουν κοινή έξοδο με το/τη σύντροφο στις 14 Φεβρουαρίου κι απ’ αυτούς το 40% θα διασκεδάσει σε κλαμπ, το 35% σε ρεμπετάδικο, το 10% σε νυχτερινό κέντρο διασκέδασης, ενώ το 10% στο σπίτι παρέα με άλλα ζευγάρια.

Δημοσιεύτηκε :

στον «Αγγελιοφόρο» της Θεσσαλονίκης στις 31/01/2006

Advertisements

Σχολιάστε

Filed under Εφήμερες απο-τυπώσεις

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s