Σου άξιζε εσένα αλλιώς να ζήσεις…

Είχα δουλέψει 2 καλοκαίρια βοηθός σερβιτόρου στο εστιατόριο του νονού μου για ν’ αγοράσω το πρώτο μου στερεοφωνικό…μάρκα silver της φωτιάς…
Τα λεφτά που περίσσεψαν για ν΄αγοράσω δίσκους ήταν πολύ λίγα και τα οικονομικά  περιθώρια πολύ στενά.
Ίσα που έφτασαν για ν’ αγοράσω τότε ένα Pink Floyd και ένα Σιδηρόπουλο
Η αδερφή μου, τρελαμένη με τον Πυρετό στο Σαββατόβραδο αγόρασε τον ομώνυμο Travolta, η μάνα μου το αγαπημένο της «ρεσιτάλ» Χατζή- Μαρινέλα και ο νονός μου μού έφερε στη γιορτή μου την «τρίτη ανθολογία» του Γιάννη Σπανού.
Τον ευχαρίστησα τυπικά αλλά όταν άκουσα τον δίσκο τον ευχαρίστησα πραγματικά.
Ο ρομαντισμός της μετεφηβικής μου ηλικίας αντάμωσε
τον «ιδανικό κι ανάξιο εραστή», το «σπασμένο καράβι» και το «στρατιώτη ποιητή» στη φωνή του Κώστα Καράλη και η φωνή της Αρλέτας σαν την «ομίχλη μπαίνει από παντού στο σπίτι» ακόμα και σήμερα, τόσα χρόνια μετά.
Αυτός είναι ο Γιάννης Σπανός που αγάπησα, τραγούδησα στις παρέες και γρατζούνισα στην κιθάρα.
Και υπάρχει και ο Γιάννης Σπανός ο προχθεσινός. Αυτός που καθόταν στο πάνελ της κριτικής επιτροπή του dream show του Alpha. Άλλοθι σοβαρότητας, δίπλα στην φιλιπινέζα του Ρουβά (Ψινάκη) και την στιχουργό του «you’re my lover, undercover» (Γερμανού). Δεν ξέρω ποιές ανάγκες του Σπανού τον οδήγησαν στην κριτική επιτροπή ενός reality show … Ξέρω ότι καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή και ότι ακόμα και μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον το ήθος του Σπανού θα ξεχωρίσει, προσωπικά όμως η εικόνα του Σπανού δίπλα στον Ψινάκη μού άφησε μια γεύση πικρή.
Και ασυναίσθητα μου ήρθαν στο μυαλό οι στίχοι του Δημήτρη Λεοντάρη που μελοποίησε ο Σπανός και τραγούδησε η Αρλέτα

«Ποτάμι που έχει μείνει ξερή του η κοίτη
πώς να ’χεις έτσι ξεστρατίσει
Σου άξιζε σένα αλλιώς να ζήσεις
Η ομίχλη μπαίνει από παντού στο σπίτι»

Σχολιάστε

Filed under Μικρόκοσμος

Σχολιάστε

