Μαντινάδες new age

Πάνε οι γαϊτανοφρυδούσες και οι περδικόστηθες… Τέρμα το «φεγγάρι νύχτα πoρπατείς» και τα «άστρα μη με μαλώνετε»… Οι ριμαδόροι που σκαρώνουν μαντινάδες βρήκαν πια νέες πηγές έμπνευσης. Πιο σημερινές, πιο σύγχρονες.

Υπολογιστές και ιντερνέτ:

Hacker
Hacker θα γίνω της καρδιάς
τους κωδικούς να σπάσω
να σ’ έχω σ’ ένα cd-rom
να μην σε ξαναχάσω!

Internet

Γίνε μωρο μου Internet
να γίνω ιστοσελίδα
κάθε που ανοίγεις το P.C
να ΄μαι αρχική σελίδα!

Ιντερνέτ (2)
Ότας με είδες στο ιντερνέτ
να κατεβάζω τσόντες
στα ίσα δε μου θύμωσες
μα μου μιλάς με σπόντες!

Κινητά και sms:

Κινητό
Аχ και νά ‘ταν κινητό
μωρό μου η καρδιά σου,
για να κατέχω μόνο εγώ
το pin του έρωτα σου!

sms

Ούτε ένα sms
δε κάτεχες να πέψεις,
μα τη καρδία μου ήξερες
καλά-καλά να κλέψεις!

Aυτοκίνητα

Το saxo
Δίσκο πλατό και λάστιχα
ολημερίς ν’ αλλάσεις,
το micra μου δεν πρόκειται
ποτέ σου να το φτάσεις!

ΑΒS
Οταν περνάς απ’ το στενό
να μη γλακάς με φόρα
γιατί δεν έχεις ΑΒS
και είναι κατηφόρα!

Σπουδές στο εξωτερικό:

Στο university του Leeds
ήρθα για να σπουδάσω,
μα δεν εκάτεχα ο τρελός
ηντα ‘χα να περάσω!

Περισσότερο απ΄όλες μού άρεσε το «φουστανάκι».

Το φουστανάκι

Σήκωσε το φουστανάκι σου

να δω το ερημοκλήσι,

να φέρω το Χριστόδουλο

να ‘ρθει να λειτουργήσει!

Οι μαντινάδες είναι από την ιστοσελίδα

http://www.patris.gr

2 Σχόλια

Filed under Σαχλεπίσαχλα

2 responses to “Μαντινάδες new age

  1. ap’oula mou ta epipla,
    m’aresei to ntivani.
    na vleow egw to patwma,
    k ekeini to tavani.

Σχολιάστε

