Εισβάλλοντας στη Τέχνη…

Σε ποιον ζωγραφικό πίνακα θα ήθελες να εισβάλεις, να ενσωματωθείς στο σκηνικό, να μετέχεις στη δράση του;

Μπήπως στην «Κραυγή» του Μουνχ;

Η κραυγή

Στη «Γέννηση της Αφροδίτης» του Σάντρο Μποτιτσέλι;

Η Γέννηση της Αφροδίτης
Ή στον πίνακα «Η Ελευθερία οδηγεί τον Λαό» του Ευγενίου Ντελακρουά;

«Η ελευθερία οδηγεί το λαό»

Εγώ σαν πρώτη σκέψη επιλέγω τον «κήπο των επίγειων απολαύσεων» του Ιερώνυμου Μπος. Έχει πολλά μέρη για εξερεύνηση και πολύ δράση :
Ο κήπος των επίγειων απολαύσεων

11 Σχόλια

Filed under Κοινωνία

11 responses to “Εισβάλλοντας στη Τέχνη…

  1. APD

    λοιπόν τό θέμα μου θύμισε κάτι που μου είχε πραγματι συμβεί. Πρίν κάποια χρόνια είχα επισκεφτεί την national gallery στο Λονδίνο. Πληροφορήθηκα λοιπον οτι η πινακοθήκη είχε προσφατα αποκτήσει εναν Βαν Γκόνγκ κι έσπευσα νά τόν δω. Επρόκειτο γιά εναν μικρό σε διαστάσεις πινακα, σχεδον όσος και η οθόνη του υπολογιστή μου και το θέμα του ήταν ενα ζευγάρι φθαρμένα μποτίνια.
    Γιά πρωτη και μοναδική μέχρι στιγμής φορά στη ζωή μου ήθελα να είμαι μέσα σε κείνον τόν πινακα (η μηπώς ήταν ηδη ό πινακας μέσα μου;) Εκείνο το ζευγάρι παπούτσια ήταν τόσο ζωντανό όσο δυό μικρά ζωα η ενα ζευγάρι χέρια και γιά μενα ήταν ότι ερωτικότερο έχω δεί σε πινακα μέχρι ώρας (δεν το έχω ομολογήσει στον ψυχαναλυτή μου…μήπως θά πρεπε;)

  2. elsa

    ki ego sta mpotakia tha thela,zilepsa 🙂

  3. Υπάρχουν κάπου στο google αυτά τα μποτάκια να τα δώ;

  4. APD

    μάλλον όχι φοβάμαι, κάποτε είχα ψάξει όλους τους σχετικούς πινακες του Βαν Γκονγκ στο νετ καπου 7-8 συνολικά αλλά νομίζω δεν ήτανν άναμεσά τους . Θα ξανακοιτάξω και επιστρέφω αν βρώ κάτι

  5. Ψαράς, σε μια ψαρόβαρκα απ το «μεγάλο κύμα», με δίχτυα γεμάτα και τραγούδι στα χείλη, βρεμένος απ το ξέσπασμα της νικημένης θάλασσας, να γυρίζω στην αγάπη μου.

  6. Μιραντολίναααααα….. Κουνάει!!!
    Μ’ έπιασε ναυτία…
    🙂
    Ωραίος πίνακας όμως… Μα αν γυρίζεις στην αγάπη σου, χαλάλι το κύμα…

  7. APD

    Δέν τά βρήκα γιά αλλη μιά φορά . Τό περίεργο είναι πώς ούτε εδω http://www.vggallery.com/index.html που υποτίθεται πως είναι ολοι οι πίνακές του Βαν Γκόνγκ υπάρχει , λυπάμαι. Αν πάντως σε βοηθάει μοιάζουν καπως με αυτά http://www.vggallery.com/painting/p_0255.htm που είναι στο μουσείο του Αμστερνταμ στο οποίο δεν εχω πάει ποτέ.

  8. Σε ένα τοπίο του Γκωγκέν. Τελεία και Παύλα!:-)

  9. Πρόσφατα κάτι παιδιά από τη δουλειά μου είπαν ότι αν ήμουν πίνακας θα ήμουν η Κραυγή του Μούνχ. Εγώ πάντως αν ήμουν πίνακας πιστεύω ότι θα ήμουν η Μέσουσα του Καραβάτζιο.

Σχολιάστε

