Τυφλοσούρτης για επιτυχημένο blogging

Δεν πιστεύω στις μαγικές συνταγές επιτυχίας. Ακόμα κι όταν τις γράφουν επιτυχημένοι. Μπορώ όμως να πω ότι ορισμένες από αυτές έχουν τουλάχιστον πλάκα. Ιδού 10 απλοί κανόνες για επιτυχημένο -υποτίθεται- blogging:

* 1. Write for a reason.

* 2. Write often.

* 3. Write tight.

* 4. Make good friends.

* 5. Find good enemies.

* 6. Let the story unfold.

* 7. Stand up, speak out.

* 8. Be sexy.

* 9. Use your archives.

* 10. Relax!
Θα προσπαθήσω να τους εφαρμόσω. Ιδιώς το Νο. 8.

Από αύριο θα μπλογκάρω φορώντας μαγιό.
Και το Νο. 5 μου φαίνεται εύκολο. Θα βάλω αγγελία:

"blogger με χαμηλή επισκεψιμότητα και υψηλές φιλοδοξίες αναζητεί άλλους blogger με εχθρικές διαθέσεις. Σκοπός ιερός."

14 Σχόλια

Filed under Μπλογκολογείν

14 responses to “Τυφλοσούρτης για επιτυχημένο blogging

  1. Ωραίες οι δέκα εντολές , μου αρέσει η έβδομη (απ’ αυτές λέω) κι έτσι από αύριο θα ποστάρω ΟΡΘΙΑ 😉

  2. To 8 βρε κορίτσια είναι το μυστικό.
    Το 8…
    🙂

  3. Ερώτηση το «Use your Archives» πως γίνεται?

  4. 9. Use your archives

    When you add something to the Living Web and invite others to link to your ideas, you promise to keep your words available online, in their appointed place, indefinitely. Always provide a permanent location (a “permalink”) where each item can be found. Do your best to ensure that these locations don’t change, breaking links in other people’s websites and disrupting the community of ideas.

  5. απαιχτος!

    οτι καλυτερο εχω διαβασει τελευταια εβδομαδα!

  6. Σε απάντηση σχετικής αγγελίας σας: Θες να γίνουμε αιωνόβιοι εχθροί;
    Μήπως είσαι γαύρος; Θα μου έρθει πιο εύκολο έτσι….
    ;^)

  7. @mpampakis
    Είμαι εγώ γαύρος 🙂

  8. @adamo:
    Κι είναι λόγος αυτός για να γελάς;
    :^p
    (και μια πελώρια διαδικτυακή έχτρα ξεκινά, άνευ λόγου και αιτίας….)

  9. σύμφωνα με την 4…

    ….παιδάκια θέλετε να γίνουμε φίλοι?

  10. Mpampakis : ολυμπιακός είμαι, ναι.
    Παλεύουμε;
    🙂
    Adamο: σύ-γαβρος και σύ;
    Morgana: δεν πήρες θέση πάνω στο άρθρο 8 όμως
    Niko Vergidi: θα φέρεις και τα παιχνίδια σου όμως να παίζουμε όλα τα παιδάκια μαζί;

  11. Μπαμπάκη κι εγώ γαύρος είμαι.
    Πάνικ, είμαι και σέξυ.
    Και δεν χωνεύω τη Μοργκάνα.

    Τι πιθανότητες έχω να γίνω top blogger? (Top Model είμαι ήδη…)

  12. Πάμε έξω ρε! Πάμε έξω!
    :^p
    (ας πηγαίνω εγώ σιγά – σιγά έξω, πριν μου την πέσετε όλοι μαζί)

  13. Κι εγώ γαύρος.Πού πας mpampakis, αγού το ξέρεις ότι είστε λιγότεροι 😛
    Κάποιοι από μας, θέλουμε δε θέλουμε, το 8 το εφαρμόζουμε.Τί να κάνουμε, χάρισμα και κατάρα…

Σχολιάστε

