Φραγκοσυριανή- Κορομηλά: 3-0

Δεν έχει σημασία αν επισκέπτεσαι (όπως εγώ) για πρώτη φορά τη Σύρο.
Νοιώθεις σαν να τριγυρνάς σε μέρη γνώριμα. Όποιο μέρος κι αν επισκευτείς, είναι σα να το έχεις δει ξανά. Μπορεί τα παραθαλάσσια χωριά να τα βλέπεις για πρώτη φορά, αλλά τα έχεις ήδη σεργιανίσει χρόνια πριν, με ξεναγό τη «Φραγκοσυριανή» του Μάρκου Βαμβακάρη:

Θα σε πάρω να γυρίσω
Φοίνικα, Παρακοπή
Γαλησσά και Nτελαγκράτσια
και ας μου ’ρθει συγκοπή

Η αλήθεια είναι ότι η μόνη υποσυνείδητη εικόνα που είχα για την Σύρο πηγαίνοντας στο νησί, ήταν η από τηλεοράσεως μορφή της Ρούλας Κορομηλά (ή μήπως της Μενεγάκη;) να ανεβοκατεβαίνει τα σκαλιά του νεοκλασσικού δημαρχείου της Ερμούπολης χαριεντιζόμενη με φίρμες των εφήμερων σουξέ,τον Ασλάνη και τα μοντέλα του. Η εικόνα που πήρα μαζί μου φεύγοντας πια από την Σύρο είναι ο Χρήστος Νικολόπουλος να παίζει στο μπουζούκι του τη Φραγκοσυριανή, με φόντο πάλι τα ίδια σκαλιά.

Eυτυχώς που η σκιά του Μάρκου Βαμβακάρη καθαγιάζει ακόμα την αρχόντισσα των Κυκλάδων Σύρο. Η γλυκιά Φραγκοσυριανή νίκησε την Κορομηλά, την Μενεγάκη και τον Ασλάνη.

2 Σχόλια

Filed under Μικρόκοσμος

2 responses to “Φραγκοσυριανή- Κορομηλά: 3-0

  1. Καλημέρα.Δεν έχει τύχει να επισκεφθώ ακόμη τη Σύρο και είναι από τα μέρη που είναι πρώτα στις προτεραιοτητές μου.
    Αυτή την εικόνα με την Κορομηλά που αναφέρεις,την έχω και εγώ.Τι ειναι η τηλεοραση τελικά!

  2. Τι ειναι η τηλεοραση τελικά!

    Παντοδύναμη;

    🙂

Σχολιάστε

