Ο αλήτης ο…παπαγάλος.

-Γειά σου. Τι κάνεις ;
-Μαλάκα! Μαλάκα!

Ε αυτό ήταν…Μετά από αυτή την σύντομη στιχομυθία μου με τον αλήτη παπαγάλο της φωτογραφίας, τίποτε άλλο δεν είχε αξία στα μάτια του γιού μου του Αναστάση.
Λύκους,αρκούδες,λιοντάρια,τίγρεις,μαϊμούδες,φίδια,κροκόδειλους, καγκουρώ,ζέβρες,καμηλοπαρδάλεις και χιλιάδες πολύχρωμα πουλιά έχει το Αττικό Πάρκο…
Εγώ,που είχα να επισκεφτώ ζωολογικό κήπο κάποιες δεκαετίες, εντυπωσιάστηκα πολύ με αποτελέσμα να προσβληθώ από το γνωστό σύνδρομο του ιάπωνα τουρίστα και η ψηφιακή μου φωτογραφική να πάρει φωτιά, μέχρι τελικής πτώσης της μπαταρίας της.
Τα ίδια και η γυναίκα μου. Μέσ’ την τρελή χαρά, λες και μόλις την είχαν προσλάβει στο «animal planet» ως ειδική ζωολόγο, ανέλαβε τo καθήκον να εξηγεί στον εξάχρονο γιό μας τι είναι όλα αυτά που βλέπαμε.
-«Αναστάση κοίτα την γκρίζα αρκούδα…Το βλέπεις παιδί μου το λευκό λιοντάρι;Κοίτα το λύκο τι μεγάλα δόντια που έχει. Αχ ένας πύθωνας».
Απ΄ όλους αυτούς τους εκπροσώπους του ζωϊκού βασιλείου , ένας μόνο τρόφιμος του πάρκου εντυπωσίασε τον κανακάρη μας. Ο αλήτης… παπαγάλος.
Το λέει και το ξαναλέει και ξεκαρδίζεται στα γέλια.
Ήδη εξέφρασε στη γιαγιά του την επιθυμία του να αποκτήσει ένα τέτοιο μεγάλο παπαγάλο για να του μάθει να μιλάει.
-«Και όχι, όχι, δεν θα του μάθω κακές κουβέντες. Αλήθεια γιαγιά…»
Προβλέπω άγριες φάσεις…
Γιατί άραγε ένα παιδί εντυπωσιάζεται πιο πολύ από ένα παπαγάλο που βρίζει και όχι από κάποιο λιοντάρι ή τίγρη;

7 Σχόλια

Filed under Μικρόκοσμος, Ω! Τι κόσμος μπαμπά...

7 responses to “Ο αλήτης ο…παπαγάλος.

  1. Μα σοβαρά απορείς;;; ¨Ενα ζώο που μιλάει;;;;

    Ούτε δεινόσαυρο αν μού έδειχνες εμένα όταν ήμουν παιδί δεν θα με εντυπωσίαζε πιό πολύ από αυτό…..

    Σ;)))))))

  2. Δεν νομίζω να τον εντυπωσίασε το γεγονός ότι απλά είναι ένα πουλί που μιλάει. Τον εντυπωσίασε το ότι βρίζει…
    (Στην ιδέα ότι τα ζώα «μιλάνε», τα παιδιά είναι εθισμένα από τα cartoon στην τηλεόραση)

  3. Συμπάσχω απόλυτα!!! Μία από τα ίδια με μικρή διαφορά, η δικιά μου τα λέει …φιλανδικά!!!

  4. χα χα! Καλή φάση! Να’μουν από μια άκρη να δω τα μάτια του μικρού μόλις άκουσε το «μαλάκα»!! Τί πλάκα που έχουν τα μικρά! Έχουν ένα τρόπο σκέψης… Ρε σεις ο παπαγάλος ήταν το μόνο ζώο που σας έδωσε σημασία γι’αυτό… Και τα άλλα το ίδιο σκέφτονταν για μας που τα κοιτάμε σα χάνοι αλλά δεν μπάινουν στον κόπο να μας το πουν.. ενώ ο παπαγάλος έδωσε λίγη σημασία…γι’αυτό κι έμεινε στις μνήμες… (είναι και που δεν πετύχατε πιθηκάκια σε φάση σεξ…) εκεί να δεις ενδιαφέρον ο μικρός…αλλά ευτυχώς γιατί πού να εξηγείς τώρα…!

  5. Χεχεχε….. Και όταν, με το καλό, αποκτήσετε παπαγάλο, ευχαρίστως να συμπληρώσω το λεξιλόγιό του με ω-ραι-ό-τα-τες λεξούλες!

    :pppppppp

  6. Ωραία!
    Κλείσαμε εκπαιδεύτρια.
    Σε πόσες γλώσσες ξέρετε αυτές τις ω-ραι-ό-τα-τες λεξούλες κυρία μου;

Σχολιάστε

