Πως να κερδίσεις τις εκλογές (με 50 ευρώ*)

Είδα την διαφήμιση αυτού του βιβλίου στην TV και έψαξα να το βρω στο internet. O τίτλος του βιβλίου είναι «Πώς να κερδίσετε στις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης» και στον υπέρτιτλο γράφει «οδηγός πολιτικής επικοινωνίας». Συγγραφέας του είναι ο επικοινωνιολόγος-διαφημιστής Θανάσης Παπαμιχαήλ και στην παρουσίαση του βιβλίου του γράφει:

Το νέο βιβλίο είναι ένας χρήσιμος οδηγός που προσφέρει πρακτικές πληροφορίες για κάθε υποψήφιο Δήμαρχο, Νομάρχη, δημοτικό ή νομαρχιακό σύμβουλο που ετοιμάζεται να μπει στη μάχη των επόμενων Δημοτικών και Νομαρχιακών Εκλογών. Με τρόπο άμεσο, απλό και κατανοητό, καθοδηγεί τον υποψήφιο βήμα βήμα σε όλα τα στάδια του προεκλογικού αγώνα, μέχρι τη νίκη. Το βιβλίο αυτό δεν είναι αποτέλεσμα απλής μελέτης και θεωρητικής προσέγγισης του χώρου της Αυτοδιοίκησης. Διαμορφώθηκε στη βάση μιας πολύχρονης εμπειρίας και άμεσης επαφής με πρόσωπα και πράγματα, γι αυτό προσφέρει χρήσιμες, πρακτικές λύσεις σε προβλήματα πραγματικά, καθημερινά και καίρια.

Μερικά από τα θέματα που καλύπτει το βιβλίο είναι:

Στρατηγικές για διαφορετικούς παίκτες (Υποψήφιος που έχει το αξίωμα και το χρίσμα, Υποψήφιος που δεν έχει το αξίωμα και έχει χρίσμα, Υποψήφιος υπερκομματικός χωρίς αξίωμα, Υποψήφιος υπερκομματικός με αξίωμα, “Υποψήφιος αντάρτης”, Υποψήφιος που έχει το αξίωμα για 2 τετραετίες και πλέον, Υποψήφιοι Δήμαρχοι, Υποψήφιοι Νομάρχες Υποψήφιοι δημοτικοί και νομαρχιακοί σύμβουλοι)
Αρνητική διαφήμιση –Πότε και πώς χρησιμοποιείται, Πώς αντιμετωπίζεται
Σκάνδαλα, Γκάφες, Χτυπήματα κάτω από τη μέση
Ειδικές κατηγορίες πολιτών και πώς τις αντιμετωπίζουμε
Η εκστρατεία πόρτα-πόρτα, Η δραστηριότητα στους δρόμους
Πώς γράφουμε αποτελεσματικές προεκλογικές ομιλίες
Πώς προσελκύουμε την προσοχή των Μέσων Ενημέρωσης
Πώς ετοιμάζουμε και προωθούμε ένα Δελτίο Τύπου
Πώς φτιάχνουμε επιτυχημένες αφίσες, φυλλάδια, έντυπα, newsletters κλπ;
Πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις νέες τεχνολογίες στην προεκλογική εκστρατεία;
Τι πρέπει να λάβουμε υπόψη μας για τη χρηματοδότηση και τη σωστή οικονομική διαχείριση της εκστρατείας;
Πώς μπορεί να μας βοηθήσει η Election Watch Strategy;

Ένα τυφλοσούρτη με στρατηγικές , τρικ και κόλπα … Αυτό χρειάζεται ο κάθε υποψήφιος παίκτης.

Ποιό όραμα; Μάθε να χρησιμοποιείς την αρνητική διαφήμιση.

Ποια πολιτική;Μάθε πως να εκμεταλευτείς τις γκάφες και τα σκάνδαλα του αντιπάλου σου.

Ποια έμπνευση;Μάθε πώς να «χειρίζεσαι» ειδικές κατηγορίες πολιτών. Μάθε τι θα τάξεις στον καθένα.

Ένα οδηγό βήμα-βήμα για κάθε στάδιο του προεκλογικού αγώνα «μέχρι τη νίκη», αυτό χρειάζεται ο κάθε υποψήφιος τοπικός άρχοντας παίκτης.

Και χρήμα. Πολύ χρήμα…

Οι υποψήφιοι άρχοντες παίκτες για τις υψηλές θέσεις των μεγάλων δήμων και νομών βέβαια μάλλον δεν θα χρειαστούν τον οδηγό του κυρίου Παπαμιχαήλ. Έχουν πίσω τους μεγάλες διαφημιστικές εταιρίες με έμπειρα στελέχη που μπορούν να κάνουν όλη αυτήν την δουλειά. Εκεί οι παίκτες παίζουν χοντρό παιγνίδι.

Κανονικά δεν θα έπρεπε να με εκπλήσουν γεγονότα σαν κι αυτό. Ο ρομαντισμός έχει χαθεί από την πολιτική και τους πολιτικούς των περισσότερων κομμάτων εδώ και χρόνια. Αλλά καλό είναι να θυμόμαστε και εμείς οι απλοί ψηφοφόροι ότι πίσω από την εξέδρα του υποψήφιου δημάρχου ή νομάρχη όταν τάζει λαγούς με πετραχήλια, κρύβεται πάντα ένας «υποβολέας» που είτε κρατάει ένα βιβλίο σαν κι αυτό, είτε κρατάει το πλάνο δράσης κάποιας μεγάλης εταιρίας δημοσίων σχέσεων.

(* 50 ευρώ + τα έξοδα courier είναι η αξία του βιβλίου).

Advertisements

9 Σχόλια

Filed under BookRoom, Αφορμές για γκρίνια, Πολιτικά

9 responses to “Πως να κερδίσεις τις εκλογές (με 50 ευρώ*)

  1. Σκέψου από γνωστούς και φίλους (σε σχολείο ή πανεπιστήμιο) ποιοι ασχολούνται με την «ενεργό πολιτική». Σκέψου αν θα τους εμπιστευόσουνα έστω και ένα περίπτερο, όχι ολόκληρο δήμο. Και σκέψου και τι ιδεολογία κουβαλούσαν (του κομματόσκυλου και μόνο).
    Άσε, το χειρότερο είναι ότι έχουν «καεί» όλες οι εναλλακτικές…

  2. Και βλέπετε κάπου κάποια λύση βρε παιδιά;

    Γιατί «τα καλύτερα παιδιά» όχι απλά δεν «κουράστηκαν και γύρισαν στο σπίτι’ αλλά ποτέ δεν βγήκαν από αυτό;

    Και πού πάνε;

    Ο ευρών αμειφθήσεται…

    Σ:(((((

  3. Τι πες τώρα βρε φίλε;… Προλαβαίνω, δεν προλαβαίνω να κατέβω υποψήφιος. Άντε έστω να βρω δουλειά ως σύμβουλος επικοινωνίας, κοντά σε κάποιο υποψήφιο σωτήρα του έθνους…

  4. Μαύρε Γάτε τα καλύτερα παιδιά φεύγουν στο εξωτερικό. Την αμοιβή μου παρακαλώ… 🙂

  5. Θα στη δώσω μόλις γυρίσω, φεύγω για τα ξένα κατεπειγόντως Σ;))))

  6. Εγώ, ποσοστά δεν θα έχω από την αμοιβή;

  7. Γερή μπάζα ο τύπος! Σκεφτείτε πόσοι πολιτικοποιούνται… από τα σχολεία, στα πανεπιστήμια, στους δήμους και τις νομαρχίες… άπειρος κόσμος… άλλοι τόσοι που το αγοράζουν από περιέργεια..
    ωραία! και για να κάνει διαφήμιση στην τηλεόραση, τα έχει τσεπώσει ο τύπος… εγώ επιχειρηματικά το βλέπω πολύ καλό…

  8. Niko s

    Απο που μπορω να το προμηθευτώ , ζω Κυπρο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s