Διαζύγιο εδώ και τώρα!

Παγιδεύτηκα σε μια αδιέξοδη σχέση μαζί σου.Χαράμισα τα καλύτερά μου χρόνια με σένα.
Δεν αντέχω! Δεν ΣΕ αντέχω άλλο.
Και να πεις ότι δεν είχα άλλες προτάσεις; Είχα… Αλλά εγώ εκεί! Στραβώθηκα και προτίμησα εσένα.
Όχι, πές μου αν τολμάς, τι προκοπή είδα με σένα;
Ποια είναι τα χαϊρια μου μαζί σου;
Τέρμα! Κουμπάρε θέλω διαζύγιο εδώ και τώρα.
Όχι από την γυναίκα μου ρε. Από σένα το θέλω. Χωρίζουμε από κουμπάροι. Χαλάω την κουμπαριά μας. Φινίτο!
Επιτέλους ξεστραβώθηκα. Είδα τι προσφέρουν οι άλλοι στους κουμπάρους τους.Εγώ χρειαζόμουν ένα Τσιτουρίδη για κουμπάρο αλλά έπεσα πάνω σ’ ένα… τσιφουτίδη. Εσύ, πέρα από μια κολώνια ή ένα ουίσκι στη γιορτή μου δεν μου έχεις χαρίσει τίποτε άλλο. Με διόρισες ποτέ σε καμιά θέση με κύρος; Σε 3 και 4 πόστα διορίζουν οι άλλοι τους κουμπάρους τους. Τους ανοίγουν πόρτες για ανέλιξη. Εσύ τις μόνες πόρτες που ανοίγεις είναι όταν χαλάς τα εξάπορτα όταν παίζουμε τάβλι. Τόσες επιτροπές και συμβούλια υπάρχουν. Τόσα πόστα, τόσες καρέκλες. Μια για τον κουμπάρο σου δεν ενδιαφέρθηκες να βρεις. Μια θέση ρε! Ας είναι και παρασύμβουλος του συμβούλου που συμβουλεύει την κυρία Κουτσίκου ποιο ταγεράκι να φορέσει.
Είναι απάντηση τώρα ότι εσύ ψηφίζεις ΚΚΕ και ότι δεν έχεις πρόσβαση στον κρατικό μηχανισμό. Υπεκφυγή είναι. Δεν θέλω δικαιολογίες ρε! Ας ψήφιζες ΝΔ, ας ψήφιζες ΠΑΣΟΚ. Δεν αξίζει μια θυσία ο κουμπάρος σου δηλαδή;
Σε χωρίζω! Τέρμα τα δίφραγκα. Γιατί μόνο σε δίφραγκα θα μπορούσα να ελπίζω με σένα κουμπάρο.

«Κουμπάρε σόρυ,
με ζόρισαν τα έξοδα και οι φόροι
εδώ τελειώνει το δικό μας στόρυ
θα ψάξω άλλο κουμπάρο για να βρώ»

5 Σχόλια

Filed under Κοινωνία, Πολιτικά, Σαχλεπίσαχλα

5 responses to “Διαζύγιο εδώ και τώρα!

  1. avra

    πολυ εξυπνο..!! μου εδωσες ιδεες τωρα…πρεπει να κανω μια σοβαρη κουβεντα με τους κουμπαρους μου!!

  2. τελικά δεν πρέπει να ειναι τυχαία η σχέση των λέξεων κουμπάρος-κουμπαράς.

  3. έτσι παίρνω μαθήματα κι εγώ για να διαλέξω τους κουμπάρους μου με σοφία και να αφήσω κατά μέρος τις εφηβικές υποσχέσεις μεταξύ φιλενάδων. Να μας χαιρόμαστε!

  4. Έτσι! Κι εγώ έχω αντίστοιχα προβλήματα με τους (άχρηστους) του κουμπάρους μου!

  5. Και ποιο είναι το δίδαγμα αγαπητά μου παιδιά;
    «Ο κουμπάρος είναι επένδυση για το μέλλον μας»
    😉

Σχολιάστε

