Προς υποψήφιο

Χαμογελώντας με κοιτάς
από την αφίσα μέσα
να σε ψηφίσω μου ζητάς…
Τι λες μωρέ μπουχέσα!

Πες μου ένα λόγο να σε ψηφίσω
τα έχω πάρει, θα σε μαυρίσω.

Στο δρόμο όπως περπατώ
άλλη δεν βλέπω μούρη,
παντού εσένα συναντώ.
Χαρά στο κελεπούρι!

Πες μου ένα λόγο να σε ψηφίσω.
Τα έχω πάρει, θα σε μαυρίσω.

Και θα και θα και πάλι θα
σ’ ακούω που όλο κρώζεις,
στα ράδια τα τοπικά.
Ρε είσαι καραγκιόζης.

Πες μου ένα λόγο να σε ψηφίσω.
Τα έχω πάρει, θα σε μαυρίσω.

Το ξέρω πως θα εκλεγείς…
Γι’ αυτό δεν αμφιβάλλω.
Όμως στην κάλπη της ντροπής
εγώ δεν θα συμβάλω.

Πες μου ένα λόγο να σε ψηφίσω.
Τα έχω πάρει, θα σε …….

9 Σχόλια

Filed under ΛογοΤΕΧΝΗματα, Πολιτικά, Σαχλεπίσαχλα

9 responses to “Προς υποψήφιο

  1. καταπληκτικο!!! εχει και μουσική?

  2. χα! Καλημέρα, να το μελοποιήσουμε; Θα γίνει μεγάλο σουξέ τώρα που είναι προεκλογική περίοδος

  3. Έχει όλα τα φόντα να γίνει σουξέ…
    Μη ξεχνάτε ότι είμαστε στην Ελλάδα, εδώ δηλαδή όπου ένας τριτοκλασάτος τραγουδιστής σαν τον Ψωμιάδη, εκλέγεται μετά βαϊων και κλάδων επί σειρά ετών πρώτα βουλευτής και μετά νομάρχης.
    Γιατί να μη γίνει και το κομμάτι αυτό σουξέ;
    🙂

  4. Θα συμφωνήσω να εξετάσεις την πιθανότητα μουσικης επένδυσης 🙂

  5. Λέτε να ψάξω για τραγουδιστή;
    Να συμμετέχει ο Νταλάρας ή όχι;
    :-p

  6. Παράθεμα: Στην Κατοχή ήμουν Γερμανοτσολιάς.Στην Χούντα ήμουν στα έξω-και-στα-μέσα « PANIC ROOM

  7. Εύγε ποιητά! Άντε και σε μελοποίηση, κάθε 4 χρόνια θα είναι επίκαιρο…

Σχολιάστε

