Σταυρο-θηρίο

Στο τηλέφωνο ακούω την μητέρα μου συγκινημένη
-Έστειλαν ένα φάκελο στον πατέρα σου
-Τι φάκελο ρε μάνα;
-Θα στον δείξω όταν ανέβεις για να ψηφίσεις.
-Ποιος τον έστειλε;
-Γράφει Τάδε Ταδόπουλος
Φαρμακοποιός
Υποψήφιος νομαρχιακός σύμβουλος
Μ’ ενδιαφέρον για τους ανθρώπους και τον τόπο.

Αυτά είναι γραμμένα πάνω στο φάκελο, στη θέση αποστολέας.
Στη θέση του παραλήπτη, το όνομα του πεθαμένου εδώ και 3 χρόνια πατέρα μου.
Μέσα στο φάκελο τα έντυπα του υποψηφίου, φωτογραφίες και φυσικά σταυρωμένα  ψηφοδέλτια.
Η μητέρα μου το πήρε …ρομαντικά: «αχ ακόμα τον θυμούνται τον πατέρα σου»
Εγώ  πήρα ανάποδες.  Δεν θέλω ούτε γεφύρια να μου χτίσεις,ούτε ποτάμια να μου φέρεις παπάρα υποψήφιε. Έχω την απαίτηση όμως να ξέρεις αν ζει ή αν πέθανε ο άνθρωπος που του ζητάς να σε ψηφίσει. Και ιδίως όταν ζείτε στην ίδια  μικρή επαρχιακή πόλη και δηλώνεις ότι νοιάζεσαι για τους ανθρώπους και τον τόπο σου. Κατάλαβες σταυρο-θηρίο;

3 Σχόλια

Filed under Αφορμές για γκρίνια, Κοινωνία, Μικρόκοσμος

3 responses to “Σταυρο-θηρίο

  1. Και μετά πως να μην τα πάρεις? Πως να μείνεις ήρεμος? Πως να μη βρίσεις?
    Αϊ σιχτιρ από δώ!!!

  2. Έτσι… Αϊ σιχτίρ από εδώ!
    Σωτήρες όλοι.
    🙂

  3. Δυστυχώς εγώ έχω μιά πολυ πιο μελανή ιστορία, το 96 που γύρισα στην Ελλάδα, σε κάποιες εκλογές δεν θυμάμαι τι εκλογές, είχαν καλέσει τον πατέρα μου για την εφορευτική επιτροπή. Ο πατέρας μου νεκρός από το 78!!! Και μετά τα παράπονα μου είπαν οτι έπρεπε να πάω το πρωί στο εκλογικό κέντρο και να το δηλώσω στον δικαστικό, ο οποίος τολμησε να μου πεί να τον …αντικαταστήσω!!! Είμαι σίγουρος οτι το όνομα θα το θυμάται ακόμα, χρειάστηκε να κλείσει το κέντρο για μισή ώρα!!!

Σχολιάστε

