Στην Κατοχή ήμουν Γερμανοτσολιάς.Στην Χούντα ήμουν στα έξω-και-στα-μέσα

Εσείς οι λίγοι φίλοι που περνάτε περιστασιακά από το «δωμάτιο πανικού» πιθανώτατα θα έχετε προσέξει ένα προεκλογικό στιχούργημα, που ανέβηκε εδώ στις 22 Σεπτεμβρίου. Μέχρι τώρα όλα τα στιχουργικά μου ατοπήματα έχουν εισπράξει γενικά επιεικείς και ευγενικούς χαρακτηρισμούς με σχόλια και email.
Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι το «προς υποψήφιον» θα γινόταν αφορμή για να δεχτώ μια περίεργη επίθεση από τον Νο 1 σε αναγνωσιμότητα έλληνα blogger του WordPress.
Με βάση το μικρό αυτό στιχούργημα κι απαντώντας στίχο με στίχο, ο J. Mc Manus κατάλαβε ότι εγώ:

Στην Κατοχή ήμουν Γερμανοτσολιάς
Στην Χούντα ήμουν στα έξω-και-στα-μέσα
Ο γυιός μου υπηρετούσε στην ΕΣΑ!
Έχω νομιμομοποιήσει και το παράνομο εξοχικό στο Καβούρι
Η αγαπημένη μου τραγουδιάρα είναι η Μαντώ
Με τα κλεμμένα από το ΧΑΑ, απέκτησα πρώτης τάξης αγαθά
Στα gay bar θέλω να σε βάλω
Και τα λεφτά μου στην Ελβετία φυσικά θα τα βγάλω…

Του άφησα ένα σχόλιο και τον ρώτησα που οφείλεται η λοιδωρία…
Η απάντηση του ήταν ότι το έγκλημα μου είναι ότι το ποίημα αυτό δημοσιεύτηκε (ερήμην μου φυσικά) στην εβδομαδιαία στήλη του κυρίου Στάθη Τσαγκαρουσιάνου στην Σαββατιάτικη Ελευθεροτυπία και ότι το ποίημα περιέχει την κομβική (;) λέξη «μπουχέσας»!
Ποτέ δεν θα πάψουν να με εκπλήσσουν ευχάριστα ή δυσάρεστα οι άνθρωποι. Και ο συγκεκριμένος ,με έχει εκπλήξει πολλές φορές ευχάριστα, όταν για παράδειγμα γράφει για τα προσωπικά του βιώματα ή για τις μουσικές του, και λίγες φορές δυσάρεστα όταν επιτίθεται αναίτια σε ανθρώπους που δεν γνωρίζει ούτε καν από τα γραπτά τους.

15 Σχόλια

Filed under Μπλογκολογείν

15 responses to “Στην Κατοχή ήμουν Γερμανοτσολιάς.Στην Χούντα ήμουν στα έξω-και-στα-μέσα

  1. Ψυχραιμία φίλε μου και …καλώς ήλθες στο club!!!

  2. To ποιηματάκι πάντως ήταν απολαυστικό.

  3. allmylife

    Ναι το ποίημα ήταν.
    Οσο για τις διαδικτυακές παρανοήσεις,
    συνηθίζονται…..

  4. divebomb djingle

    «Η απάντηση του ήταν ότι το έγκλημα μου είναι ότι το ποίημα αυτό δημοσιεύτηκε (ερήμην μου φυσικά) στην εβδομαδιαία στήλη του κυρίου Στάθη Τσαγκαρουσιάνου στην Σαββατιάτικη Ελευθεροτυπία»

    dhmosieuse to post sou xwris na se rwthsei kai den evale kan to url sou. de se enoxlei? de 8eleis na tou zhthseis ton logo?

  5. Divebomb Djingle : Η παράλειψη του url με ενόχλησε. Αλλά , όχι, δεν θέλω να του ζητήσω τον λόγο, με την έννοια να γράψω επιστολή στην εφημερίδα κλπ. Το βαριέμαι αυτό.
    Αν είχε blog, θα του άφηνα σχόλιο, όπου θα τον ευχαριστούσα για την αναφορά του blog μου στην στήλη του και θα του υπενθύμιζα το url μου.

  6. Στο ποίημα έπαιξα με τις ομοικαταληξίες όπως θα είδες!

    Αν πίστεψες ότι αφορούσε εσένα προσωπικά, κι ότι αγέννητος ών, ΗΣΟΥΝ Γερμανοτσολιάς στην κατοχή, να πας να κοιταχθείς αδερφέ!

    Έγραψες ένα ποίημα ΠΡΟΣ υποψήφιο πολιτευτάκια!

    Έπαιξα με το ποίημα σου, μέσα στην προεκλογική κούραση των εκλογών, με ένα νέο ποίημα σε έναν ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΑΠΟΛΙΤΙΚ του ΛΕΥΚΟΥ και του ΑΚΥΡΟΥ! Που φυσικά ΑΥΤΗ η εκδοχή δεν θα άρεσε καθόλου στον αλήτη τον Τσαγκαρουσιάνο! χοχοχοχοχο

    Επειδής ήμουν ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ δεν θεώρησα ότι αποκαλείς ΕΜΕΝΑ προσωπικά ΜΠΟΥΧΕΣΑ!

    Σύνελθε αδερφέ!

    Ο Τσαγκαρουσιάνος παίζει το παιχνιδάκι του με τις ιστοσελίδες κι εγώ το δικό μου!

    Υπάρχει πόλεμος κι ευρέθης ατυχώς στην μέση!

    Του άρεσε το ποιήμα σου και το αναδημοσίευσε! Αυτό ήταν πραγματικά η ατυχία σου, αλλά ΔΕΝ υπάρχει τίποτα το προσωπικόν μαζί σου! Ίσα-ίσα γνωρίζεις το ΠΟΣΟ σε συμπαθώ!

    Με το ποιήμα «έπαιξα» κι ουχί με τον ποητή!
    ΜΙΒ

  7. Ο θόρυβος που κάνατε είναι τροφή για τα μυαλά των ανθρώπων…

  8. Eπί του πιεστηρίου: Δείξε μου τα linkblogs σου να σου πω τι μεγέθους παπαριά έγραψες!

    Συνυπόγραψε κι ο ANEMOS32. Λογικόν. Λογικότατον!

    Δι αυτό σου λέω! Άσε μας στον πόνο μας ρε Πανίκο Ρούμη, και μην ανακατεύεσαι σε μιά κουφή διαμάχη που δεν σε αφορά!

  9. Ειρήνη υμίν τέκνα μου.
    J.McManus ήρθες και το έκανες πάνικ καλά καλά το ρουμ, πρώτος σε αναγνωσιμότητα, εγώ δεν σε κατέχω πάντως.
    Καλημέρες με άσπρες σημαιούλες να ανεμίζουν.

  10. Αναγνώστης

    Γιατί σταμάτησες να γράφεις;

  11. voas

    Πανικότατε φιλάκια../..

    ο voas σας

  12. Ειρήνη υμίν μου ήρθε και μένα να πω . Πανικέ μου μην δίνεις σημασία και το κυριώτερο … μην χάνεσαι !
    Καλημερούδια !

  13. @ J.Mc Manus, δεν ξέρω ποιος συνυπέγραψε και πού. Αν άρεσε στον anemos32 το ποίημα, τον ευχαριστώ. Όπως  ευχαριστώ  και όλους  όσους τους  άρεσε το ποιηματάκι.

    @Θάνο, Lex, Allmylife, Enteka,Vita M.B  και Ανεμολογότατε Βόα, ευχαριστώ

    @Αργυρένια και Ελληνίδα : Καλό πράγμα η Ειρήνη δε λέω ,αλλά δεν αισθάνομαι εμπόλεμος.
    Θιγμένος αισθάνομαι.
    Και «δεν χάνομαι».
    Έφυγε όμως το μεράκι κι έμεινε το «γιατί ρε γαμώτο»

Σχολιάστε

