Επίμονος Δον Κιχώτης

(Είπα να μου κάνω ποδαρικό μ’ ένα ποιηματάκι…)

don-kichote.jpg

Την καρδιά μου μπάλωσα
στα μισά του δρόμου.
Το κουτσό πετάλωσα
γέρικο άλογό μου.
Της στολής μου γυάλισα
τα χρυσά κουμπιά
και στητός καβάλησα
σας αφήνω γεια.

Και τρέχω να προλάβω τον καιρό
μη φύγει και μ’ αφήσει μοναχό
και με ξεχάσει.
Και τρέχω να προλάβω τη ζωή
μη φύγει, όπως τρέχει βιαστική
και προσπεράσει.

Το σπαθί μου φόρεσα
και ψηλό κασκέτο,
όσα δεν τα μπόρεσα
θα τα κάνω φέτο.
Τις χαρές που πέρασαν
τρέχω να τις βρω,
πίκρες που με γέρασαν
πίσω μου ξεχνώ.

Και τρέχω να προλάβω τον καιρό
μη φύγει και μ’ αφήσει μοναχό
και με ξεχάσει.
Και τρέχω να προλάβω τη ζωή
μη φύγει, όπως τρέχει βιαστική
και προσπεράσει.

2 Σχόλια

Filed under ΛογοΤΕΧΝΗματα, Μικρόκοσμος

2 responses to “Επίμονος Δον Κιχώτης

  1. Καλή χρονιά, πιο γελαστή, πιο χαρούμενη, πιο κατασταλαγμένη από την..παλιά!
    Με κουτσό ή γερό άλογο, θα τη ζήσουμε και αυτή!

Σχολιάστε

